Як встановити мобільний банк?

yak vstanoviti mob l niy bank 1 - Як встановити мобільний банк?

Наявність Мобільного банку Ощадбанку дозволяє вести контроль вкладів, стану рахунків на картках, кредитів і здійснювати банківські операції з ним в будь-який момент. Це дуже зручно, оскільки значно спрощує систему роботи з Ощадбанком і дозволяє вести операції в онлайн-режимі. При підключенні даної послуги доведеться платити щомісячну плату, хоча є і “економ” тариф, але в цілому такий підхід цілком виправданий. Особливо, якщо вам часто доводиться виконувати банківські операції в різний час доби. У даній статті ми розглянемо, як встановити мобільний банк на телефон.

Можливості управління рахунком через телефон

Мобільний банк — це сервісна послуга, підключена до телефону, якою володіє власник банківської картки. За допомогою даної опції існує можливість здійснювати певні банківські операції та контролювати рух грошових коштів. При наявності пластикової карти, виданої банком, кожен клієнт Ощадбанку може підключити і СМС-службу.

Клієнт банку може скористатися наступними можливостями:

  • при здійсненні оплати карткою отримувати СМС-повідомлення про списаних коштів з рахунку;
  • отримувати СМС-повідомлення про суми грошових надходжень;
  • мати доступ до історії здійснених банківських операцій;
  • запитувати паролі для здійснення операцій в Ощадбанку Онлайн;
  • переказувати грошові кошти між своїми банківськими картками;
  • у будь-який момент запитувати залишок грошових коштів на балансі карткового рахунку;
  • здійснювати операцію погашення кредитів;
  • вносити грошові кошти на баланс як власного, так і чужого телефонного пристрою;
  • перераховувати грошові кошти на банківську карту інших власників Ощадбанківської карти;
  • здійснювати операції по програмі “Спасибі”;
  • за наданим Ощадбанком списком здійснювати сплата послуг компанії;
  • здійснювати функціонування і контроль автоматичних періодичних платежів;
  • при необхідності — здійснювати блокування послуг і карти.

Важливо! Наявність Мобільного банку, крім функціональних можливостей банківських операцій, здатне захистити клієнта від здійснюваних дій зловмисників і шахраїв. Дана послуга здатна своєчасно доставити інформацію по витраті грошових коштів, не здійснюється клієнтом. Також в будь-який момент існує можливість самостійної блокування даного продукту.

Вибір тарифного плану

На сьогоднішній день існує два пакета для мобільного банку: “Повний” і безкоштовний “Економ”. Щоб правильно здійснити вибір, необхідно більш детально ознайомитися з відмінностями цих пакетів перед тим, як встановити мобільний банк.

В Повний пакет входять такі функціональні можливості:

  • після здійснення операцій з рухом грошових коштів клієнтові приходить СМС-повідомлення про операції та стан балансу в даний момент;
  • існує можливість уточнення залишку грошових коштів в будь-який момент;
  • при відправленні запиту можливо отримати інформацію про історію останніх операцій, проведених з рахунком картки.

Важливо! Функціонування даних операцій є важливим сервісом, оскільки сприяє контролю над рахунком і профілактики від шахрайства. Тому дуже зручно запитувати деякі з них і в Економному пакеті. Тільки ці операції вже є платною послугою.

yak vstanoviti mob l niy bank 2 - Як встановити мобільний банк?

В Економ пакет можливості обмежені, але є наступні опції:

  • Блокування картки.
  • Можна заблокувати і активувати Мобільний банк, а також перейти на інший пакет.
  • Отримання даних про суму кредитного ліміту по банківській картці.
  • Можна поповнити рахунок телефону.
  • Перерахування грошових коштів на інші рахунки

Важливо! Якщо вибір тарифного пакету не відповідає вашим уявленням, то можна здійснити перехід на інший пакет. Зробити це досить просто. Для цього необхідно відправити СМС-повідомлення з командним словом, яке відповідає назві пакету, і набрати останні цифри номера картки.

Як встановити мобільний банк?

Як зробити мобільний банк? Встановити дану послугу від Ощадбанку дуже просто. Для цього існує декілька способів. Можна зробити активацію даного сервісу через:

  • онлайн-сервіс;
  • відділення банку;
  • гарячу лінію;
  • банкомат або термінал.

Підключення через інтернет

Якщо при оформленні банківської картки не відбулася активація даної послуги, то Мобільний банк можна підключити самостійно через інтернет в Онлайн-банку. При цьому необхідно скористатися паролем і ідентифікатором, які запитуються в телефонному режимі або їх можна отримати в будь-якому відділенні банкомату.

При відкритті головної сторінки сервісу проглядаються всі рахунки і робочі продукти клієнта. Майже всі дії повторюються і існує можливість їх виконання в розділах “Основного меню”, яке розташоване в шапці. Також можна зайти в “Особистий розділ”, розташований зліва.

Важливо! Як тільки ви входите в Онлайн-Ощадбанк, відбувається висвічування вікна з пропозицією активування Мобільного банку. Якщо в даний момент така послуга не потрібна, то можна натиснути на “Підключити пізніше”. Через якийсь час така пропозиція знову повторюється.

Як встановити мобільний банк на телефон через інтернет:

  1. Заходимо в Особисте меню.
  2. Вибираємо розділ Мобільний банк.
  3. Натискаємо “Деталі підключення” — “Підключити”.
  4. При вчиненні цих дій переходимо у вікно настройки параметрів.
  5. Щоб підключити опцію Мобільний банк через інтернет, необхідно заповнити наступні графи:
    • Вибираємо пакет: Економний або Повний.
    • Номер телефону. В автоматичному режимі в поле занесений номер, який був вказаний клієнтом в момент підписання договору. Якщо з якоїсь причини телефон загублений і послуга буде підключатися до іншого номеру, то в Контактному центрі або у відділенні Ощадбанку потрібно провести заміну своїх реквізитів.
    • Номер карти. Вибираємо зі списку своїх карток ту, яка буде активована.
  6. Натискаємо “Підтвердити”.

Важливо! Коли заповнені всі параметри, відкривається розділ “Підтвердження”. Тут відбувається детальний огляд вибраних продуктів і пакетів, які в належному порядку перевіряються на актуальність.

Клієнт має кілька варіантів дій, які визначаються відповідною кнопкою:

  • “Підтвердити”. При правильному внесення даних натискається кнопка “Підтвердити по СМС”. Через деякий час клієнтові на вказаний номер телефону надходить пароль — його необхідно ввести в порожню графу відкритого вікна, після чого натиснути на кнопку “Підтвердити”.
  • “Назад”. Ця кнопка дозволяє повернутися в попереднє меню при бажанні зміни пакета обслуговування або якщо в номері картки чи реквізитах виявлена помилка.
  • “Підключитися пізніше”. При бажанні можна скасувати активацію, скориставшись кнопкою.

Після закінчення процедури налаштування, клієнт автоматично переводиться в розділ “Перегляд заявки”. Тут зосереджена вся інформація, що повідомляє про прийняття заявки на розгляд Ощадбанком. Протягом трьох робочих днів, як правило, відбувається реагування працівників банку на прийняту заявку. Все це час існує можливість відстеження статусу заявки в “Особистому кабінеті”. Після узгодження з’являється відповідна відмітка. При позитивному вирішенні даного питання не потрібно проводити ніяких додаткових операцій. З цієї хвилини вам надаються всі можливості сервісу.

Важливо! Такий спосіб дуже зручний, так як існує можливість активації цієї послуги в домашніх умовах, не відвідуючи відділення Ощадбанку. Підходить він тільки для клієнтів Ощадбанку Онлайн, які входять в загальну систему онлайн-банкінг від Ощадбанку.

yak vstanoviti mob l niy bank 3 - Як встановити мобільний банк?

Підключення через відділення Ощадбанку

При видачі банківської картки працівники відділень Ощадбанку пропонують всім клієнтам підключити послугу “Мобільний банк”. Якщо ви з якихось причин ви не підключили дану опцію, то завжди можна відвідати відділення Ощадбанку і підключити її.

Для цього необхідно надати документ, що засвідчує особу, наприклад, паспорт, і написати заяву, яка буде зареєстрована в системі мобільний банк. Після цього підключення відбудеться протягом трьох робочих днів.

Підключення за допомогою терміналу в банкоматі

При активації послуги “Мобільний банк” зовсім не обов’язково відвідувати відділення Ощадбанку і простоювати в черзі. Можна скористатися послугами найближчого банкомата чи терміналу. При цьому необхідно мати при собі банківську картку і знати значення її пін-коду.

Як встановити мобільний банк на телефон, через банкомат:

  1. Щоб отримати доступ до можливостей даного сервісу, потрібно банківську карту вставити в спеціальний отвір банкомата чи терміналу, ввести пін-код.
  2. Потім в головному меню вибрати пункт “Мобільний банк”. Така операція переносить вас в екранне меню, послуги якого пов’язані з системою СМС-банкінгу.
  3. Тут вибираємо “Підключити основну карту”, після цього потрібно визначитися з вибором і віддати перевагу Повного або Економного варіанту.
  4. Після відправлення запиту протягом трьох робочих днів буде активована ця опція.

Важливо! Перевага даного методу укладено в тому, що немає необхідності відвідувати відділення Ощадбанку і заповнювати різні папери. Така операція здійснюється досить швидко, в будь-який час доби. В цьому випадку вам не обов’язково перебувати в системі онлайн-банкінгу від Ощадбанк і бути клієнтом сервісу Сбербанк Онлайн.

Підключення через телефон

Для підключення Мобільного банку Ощадбанку через телефонне пристрій, необхідно безпосередньо зв’язатися з оператором служби підтримки. Для такої операції потрібно підготувати наступні документи:

  • паспорт;
  • реквізити банківської пластикової картки.

Потім набрати оператора служби підтримки набравши з мобільного телефону номер 8 800 200 3747.

Важливо! При негативному результаті можна скористатися телефоном гарячої лінії і набрати номер 8 800 555 5550.

Связавшийся з вами оператор запитає деякі дані — прописку за паспортом, повні ініціали, номер банківської картки, ваш секретний код та номер вашого телефону.

Важливо! Слід зауважити, що такий метод підходить тільки для тих клієнтів, які вказали свій телефонний номер при заповненні анкети в момент отримання банківської карти. Номер, на який буде підключатися послуга “Мобільний банк”, повинен складатися в базі даних Ощадбанку.

Підключення через телефон за СМС

Як встановити мобільний банк на телефон через СМС? До широкого розповсюдження банківських інтернет-послуг було можливим підключення Мобільного банку в режимі СМС-повідомлень. Для цього треба було зареєструватися та подати заявку в спеціальному сервісному відділенні Ощадбанку.

З приходом інтернету в даний час існують набагато більш безпечні і продуктивні методи підключення Мобільного банку. Тому операція активації по СМС-повідомленнями була припинена.

В даний час по СМС можна перейти з одного тарифного пакету на інший. Для переходу на Економ пакет потрібно на номер 900 надіслати відповідну команду:

  • ЕКОНОМ XXXX;
  • ТАРИФ – XXXX;
  • ЕКОНОМНИЙ ПАКЕТ XXXX;
  • EКONOMNIY PAKET XXXX;
  • ECONOM XXXX;
  • ЕКОНОМНИЙ ТАРИФ XXXX.

Для переходу на Повний пакет з Економного тарифу, необхідно надіслати відповідну команду:

  • ПОВНИЙ ХХХХ;
  • ТАРИФ+ ХХХХ;
  • ПОВНИЙ ПАКЕТ ХХХХ;
  • POLNIY PAKET ХХХХ;
  • UPGRADE ХХХХ;
  • АПГРЕЙД ХХХХ.

Важливо! XXXX в СМС-повідомленнях позначають 4 останні цифри вашого номера банківської картки.

Як дізнатися, чи підключена послуга?

Щоб скористатися послугою “Мобільний банк”, потрібно знати, підключена дана опція чи ні. Після застосування будь-якого з раніше розглянутого способу підключення послуги вам з номера 900 на ваш номер, який прив’язаний до банківської карти, приходить СМС-повідомлення приблизно такого змісту: “Мобільний банк. Реєстрація проведена успішно”.

При відсутності СМС-оповіщення не варто хвилюватися, оскільки існують випадки, пов’язані із затримкою доставки. У цьому випадку можна перевірити функціонування Мобільного банку, запитуючи будь-яку інформацію. Так наприклад, надіславши запит за допомогою СМС-повідомлення “БАЛАНС” та зазначення 4 останніх цифр банківської карти, можна дізнатися про залишок коштів на вашому рахунку. Отриманий відповідь свідчить про успішне функціонування даної послуги.

Важливо! При відсутності СМС-відповіді необхідно звернутися у відділення банку, де підключалася дана опція або скористатися телефоном гарячої лінії.

Як підключити Мобільний банк Ощадбанку на інший номер?

Як встановити мобільний банк на інший телефон? Можна підключити цю послугу на інший номер телефону. Така ситуація виникає при необхідності управління СМС-сервісом з декількох телефонних номерів.

Для підключення Мобільного банку на інший телефон, зберігши при цьому старий номер, потрібно підійти в підрозділ Ощадбанку для написання заяви за наданою формою і зробити відмітку в пункті “Прошу зареєструвати наступний телефонний мобільний номер…”.

Протягом трьох робочих днів відбувається розгляд даної заяви.

Підключення при зміні номера

Іноді виникають ситуації, коли необхідно зробити заміну номера телефону, який прив’язаний до сервісу. Такий варіант виправданий коли:

  • сталася втрата сім-картки або телефону;
  • відбувається зміна номера або ж відмова від застосування старого номера.

Важливо! Для безпеки необхідно відключити старий номер телефону, оскільки через якийсь час оператор невикористаний номер “віддає” іншим користувачам. У разі відключення Мобільного банку новому власнику будуть приходити СМС-повідомлення про ваших банківських операціях.

Заміну номера телефону виробляють у відділенні Ощадбанку. Заповнюється одну заяву на відключення старого номера телефону від сервісної служби, а друге — підключає новий номер.

Важливо! При втраті телефону або sim-карти необхідно терміново скористатися гарячою лінією для блокування номера, щоб уникнути несанкціонованого доступу до банківських рахунків.

Заява на зміну номера телефону, який прив’язаний до сервісу, здійснюється протягом трьох робочих днів.

Команди для запитів і СМС-звернень

Перш ніж почати працювати з Мобільним банком, необхідно вивчити інструкцію, що відображає різні СМС-звернення і ussd-команди, які необхідні при запитах або проведенні відповідних операцій.

Розглянемо найбільш часто зустрічаються варіанти СМС-повідомлень:

  • Баланс, зробити пробіл, 4 цифри банківської карти. При наявності такого запиту можна дізнатися про залишок грошових коштів на картковому рахунку.

Важливо! Кожна команда має кілька варіантів, крім того, можна писати запит англійською мовою.

  • Історія, зробити пробіл, 4 цифри банківської карти. Такий запит відповідає отриманню інформації щодо останніх проведених операціях з карткою.
  • Блокування, зробити пробіл, 4 знака банківської карти, цифра з позначенням причини. При наявності такого запиту існує можливість блокування картки. Причини та їх позначення в цифрах:
    1. втрата — 0;
    2. крадіжка — 1;
    3. картка залишилася в банкоматі — 2;
    4. інша причина — 3.
  • БЛОКИРОВКАУСЛУГ — такий запит дозволяє призупинити функціонування Мобільного банку.
  • РАЗБЛОКИРОВКАУСЛУГ, зробити пробіл, 4 цифри банківської карти. Такий запит активує сервіс, який раніше був відключений.
  • Довідка — запитує всі картки, які мають активовану послугу Мобільного банку.
  • Сума в національній валюті. Переказ на рахунок свого номера телефону вказане значення.
  • Оплата, номер телефону, значення суми. Можливість швидкого поповнення номера телефону з рахунку своєї картки.
  • Переклад, номер телефону, значення суми. На рахунок картки зазначеного телефону надійдуть кошти з рахунку клієнта.

Відеоматеріал

Маючи реквізитами, літерним та цифровим кодом в аналогічному порядку за СМС-повідомленнями можна зробити оплату послуг відповідних організацій. Крім того, існує можливість налаштування автоматичних платежів для оплати комунальних послуг, поповнення номера телефону при зниженні залишку на рахунку до певної суми, виплати щомісячного кредиту і т. п. Зі всім функціоналом ви зможете розібратися і оцінити його переваги після того, як встановіть Мобільний банк, — як це зробити, ми вам вже підказали.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *